~Titti~ Farbror på besök

0kommentarer

Pga ryggskottet fixar jag inte att sitta och amma och därför har jag inte dubbelammat dem på två veckor nu. Resultatet av det är otalt osynkade bebisar. När den ena sover är den andra vaken, När den ena äter behöver den andre byta blöja etc... Jag tror inte att det kommer ändra sig heller den närmaste tiden? Oh well, jag får se fördelarna med det: jag får mysa med dem en åt gången! 😉
 
Idag har bebisarna fått efterlängtat besök när deras farbror har hälsat på (tillsammans med farmor & bonusfarfar)! Tösen konstaterade att farbrors famn var en skön sovplats ☺️
 
Vid varje besök tar jag kort och spelar in lite med videokameran, allt för att visa barnen när de blir lite större. Eller ja, det är ju roliga minnen för alla men tvillingarna kan behöva lite hjälp med sina tidiga minnen... 😉
 
Till fikat serverade vi tårta, en tårta som jag gjorde på en Ladies Circle kväll för ett tag sedan.
 
 
Då fick vi prova på att dekorera på olika sätt och såhär blev mitt resultat:
 
 
Tydligen var den god! Jag kunfe inte äta den eftersom den innehåller mjölkprotein. Men jag hade annat sött att ta till istället så det gick ingen nöd på mig inte! 😉
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej