~Titti~ Besök hos sjukgymnasten

0kommentarer

Inatt kom äntligen maken hem (han har varit iväg på tjänsteresa sedan i söndags) - efterlängtad av oss alla!!
 
          
(Ja det var ju det där med att fota barn... 😉)
 
Barnen var glada och nu kanske mormor kan få lite avlastning i barnpasseriet?! 😉 Skämt å sido, gott att ha han hemma, livet är så mycket skönare med honom nära ❤️
 
Idag hade jag besök hos sjukgymnasten. Det var egentligen ett besök som var bokat sedan tidigare för att lägga upp träning för mig efter Tvillinggraviditeten - för att minska risken för ytterligare/förvärrade ryggproblem... Nu blev det inte så, utan istället gick hon igenom kroppen och kontrollerade ryggskottet och min rörelseförmåga. Det känns inte särskilt upplyftande med tanke på vad jag har framför mig, men det har aldrig känts viktigare att ha en stark rygg sedan barnen kom! Som det är nu kan jag inte ens bära mina barn, denna sits vill jag aldrig mer hamna i! Så när ryggen mår bättre och jag kan påbörja rehabträningen är jag mer motiverad än någonsin!!
 
När jag skulle betala idag visade det sig att jag kommit upp i frikort:
 
 
Det var ju bra 😊
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej