~Titti~ Babblarna!

1kommentarer

Jag är med i några "mamma-grupper" och "tvilling-grupper" på Facebook och jag har ganska länge läst om "Babblarna" om hur barnen älskar och fascineras av detta program med dess färger och figurer och hur låtarna etsar sig fast på mammornas hjärnor.
 
Så till slut var jag tvungen att gå in på youtube och spela en låt. Jag lät barnen titta på det. 
Om du vill lyssna/se låten gå in på: http://youtu.be/ffNfr_ZAFjM
 
 
Och alltså det är helt otroligt men Tösen satt som fastklistrad och helt inne i sången, dansen, figurerna ja vad det än må ha varit som fullständigt slukade henne?
 
Kul att ha sett "fenomenet" men nu blir det inte mer. Mina tremånaders twins kommer inte få fyrkantiga ögon! 😉
 
~Titti

1 kommentarer

Jennie

21 Oct 2014 08:15

"Ballarna" som Fred kallar dem är frekvent spelade här hemma. Mamman och pappan börjar dock bli lite less...

Svar: Haha och jag hade ingen aning om att de fanns? Vårt tids Teletubbies?! Kram Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej