~Titti~ Lugn bilfärd

0kommentarer

Att packa till barnen går ganska snabbt numer, jag har skrivit en packlista så det är bara att bocka av. Komiskt nog håller jag varje gång på att glömma mig själv! Jag kanske också behöver lite grejer, typ kläder, tandborste m m.? Måste nog skriva in det på listan... 
 
Idag åkte jag och barnen till Småland. Det är alltid lite nervigt hur det ska gå. Kommer de bli hungriga så vi måste stanna på vägen? Gråta efter nappen? Skrika för att de inte orkar sitta i babyskydden? Eller något annat missnöje...?
 
Kl. 11:49 lämnade vi gården. Kl. 11:55 sov Gossen, 11:57 sov Tösen (hon vaknade någon gång under resan men var nöjd med att bara sitta och titta ut) och sov gott tills vi kom fram strax innan halv tre 😊 Goa ungar!!
 
Fast att somna borta var lite svårare denna gång... Istället fick vi sällskap såväl vid middagsbordet som vid soffhänget!
 
 
Sen kväll borde väl innebära sovmorgon? Hoppas kan man ju.. 😉
~Titti

Kommentera

Publiceras ej