~Titti~ Kvällsmys

0kommentarer

Nu räcker det med vaccination på ett tag va? 😉
 
Lördag och Leif har varit hemma hela dagen (kors i taket!). Det har inneburit att han tar alla lyft, lite omständigt blir det men vilken skillnad det blir för mig! Ryggen tackar & bockar 😊
 
På sen eftermiddag kom vi ut på promenad. Vi gick sakta (jag med stavar på sjukgymnastens inrådan) och njöt av den uppfriskande höstluften. Första promenaden för min del på tre veckor - frisk luft är INTE överskattat!!
 
 
Jag gick bara en kort bit för att inte riskera överanstränga mig, så Leif fortsatte sedan själv på en längre promenad i raskare tempo 😊
 
Under tiden passade jag på ett ta ett varmt bad med en rosendoftande bomb.
 
 
På något vis är det mycket "mys" som hänger ihop med hösten: varma bad, levande ljus, bokläsning (fast jag räknar inte med att läsa många böcker i år), te & soffhäng. Eller hur?
 
På kvällen blev det god mat och Så mycket bättre. För tillfället (hoppas jag) lever barnen enligt två helt olika klockor. Båda två somnade tidigt på kvällen, men Gossen vaknade efter någon timme. Eftersom han inte var trött alls, snarare piggast av alla, mutade han till sig lite extra pappagos
 
 
uppskattades lika mycket av dem båda! 💞
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej