~Titti~ Det mörknar..

0kommentarer

Jag har varit blond i hela mitt liv. Jag var blond fram till den dagen jag fick barn, efter det har håret blivit betydligt mörkare. Jag var lite förberedd på det då jag hört andra berätta om att det har hänt dem och jag vet ju att hårpigmenteringen ökar vid amningshormoner. Men det känns väldigt mysko att ha en mörkare hårbotten?
 
          
 
Idag tog jag tag i det! Efter samtal med (nya) frisören bestämde jag mig för att lägga mörka och ljusa slingor i mitt hår. Jag var rädd för att det skulle bli väldigt mörkt, men det blev okej:
 
 
Jag räknas väl fortfarande som blond, men det är betydligt mörkare än vad jag någonsin varit..
 
Och en annan sak: sk. "egentid" är inget för mig, jag saknade barnen heeela tiden! Leif tog dem på barnvagnspromenad i stan (så att de skulle kunna komma till salongen lite snabbt, i händelse att någon skulle bli akut hungrig) och var snäll nog och skickade bilder till mig:
 
 
 
Ja jag vet! Sötaste bebisarna 😍
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej