~Titti~ Bumbo

0kommentarer

Här har varit full rulle sedan tidig morgon! Vid halv nio kom mina Ladies hit och jag bjöd dem på frukost/brunch, och till det lite bubbel ☺️
 
 
De söta barnen tog sin förmiddagslur under tiden vi åt och vaknade lagom för att hinna charma dem alla innan de for. 
 
Ladies:arna åkte vidare på "Hemlig resa". Det hade varit roligt att följa med, men jag har det gott här hemma med mina älsklingar!
 
Nu till något helt annat! Jag har velat fram och tillbaka på vilken klädsel barnen ska ha på mottagningen efter dopet och nu har jag nog kommit på det! Nätshopping är väldigt praktiskt när man handlar till bebisar! 😉
 
Dessutom har jag köpt en Bumbo till dem som de har provsuttit i för första gången:
 
 
 
Som deras morfar sa: en helt ny värld har öppnat sig för dem! 😄
~Titti

Kommentera

Publiceras ej