~Titti~ Söndag kväll

0kommentarer

Efter en hel helg i sängläge har jag idag ryckt upp mig för en liten tjejträff. Mycket trevligt och dessutom fick jag annat att tänka på vilket gjorde att jag nästan (men inte helt) glömde bort värken.
 
Magen min växer för var dag! Jag kan riktigt känna hur huden töjs ut och bebisarna tar större plats. Jag har fortfarande svårt att fatta hur stor jag kommer bli? Vad kan jag förvänta mig? Hur kommer det att kännas? Jag är iaf glad att jag känner deras sparkar, boxningar m.fl. rörelser mer och mer nu - älskar när de ger sig till känna :)
 
Jag vet att några av er vill se magbilder (ni har påmint mig många gånger), men jag har inte bestämt mig för om jag vill lägga upp det på bloggen... Jag får ta några funderare till på det! ;)
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej