~Titti~ Magbilder!

3kommentarer

Idag är det Mors dag, och som mother-to-be hade Leif köpt tårta till mig:
 
 
Tänk att det om ett år är två små som kommer kalla MIG för mamma?!! Underbara tanke ♥
 
 
Flera är ni som har önskat att jag ska lägga upp bilder på magen. Jag har varit lite tveksam till det, mycket är väl för att jag inte är helt bekväm i att ha ökat flera storlekar under kort tid. Jag tycker själv att gravidmagar är bland det finaste som finns, men när det är min egen mage är det svårt att känna samma sak - jag känner mig mest tjock... Men sen samtidigt är jag otroligt stolt över min mage och jag tycker kroppen är helt fantastisk som klarar av denna på frestning och allt runt omkring! :) Så ja, lite blandade känslor som sagt.
 
Nu i vecka 30 är min tvillingmage lika som som en mage som "bara" håller ett barn. Nu har jag tagit mod till mig så håll tillgodo till en snabb framspolning vecka 15 - vecka 30:
 
v. 15                                 v. 20                               v. 25
                  
 
v. 30
 
~Titti

3 kommentarer

Malin

25 May 2014 20:00

Så fiiiiiin mage <3

M-L

25 May 2014 21:38

Vackert Titti!!

Inger Hannu

26 May 2014 18:44

Häftigt! Därinne ligger de.

Kommentera

Publiceras ej