~Titti~ Sista helgen i mars 2014...

0kommentarer

...har gått i solens tecken, våren är här och det är så skönt :)
 
Igår, lördag åkte jag till Hjo för att kolla in klädbytardagen som anordnades av Ladies Cirle och alla pengar går till Kvinnohuset Tranan.
 
Jag har aldirg varit på en klädbytardag förut så det var intressant bara att se hur det funkar. Bäst gillade jag att det leder till välgörenhet :)
 
 
Min planer för kvällen var egentligen att följa med Leif till Earth Hour inne i stan. Men alltså, den här graviditeteströttheten är förlamande. Jag vill bara sova, sova och sova. Och om kroppen skriker efter sömn så ska man nog lyssna på den också? Jag sov mig igenom allt mörker igår kväll jag! ;)
 
 
Idag, söndag, fick vi fint besök av mina föräldrar som ville umgås och se på den växande magen. Besök som uppskattas! Efter att de åkte hem pysslade Leif i trädgården och jag tog mig en lång eftermiddagslur.
 
 
 
Avslutar med en bild på våra fina Scillor i trädgården :)
 
 
~Titti
Hjo, Ladies Circle, Leif Walterum, klädbytardag, scillor,

Kommentera

Publiceras ej