~Titti~ Halvtid!

0kommentarer

Idag har vi kommit till hälften av graviditeten! Och med tanke på att det är twins har vi med största sannolikhet gjort mer än 50%! Jösses alltså, såå konstigt att förstå?
 
 
Idag hade vi tyvärr "skrämskott" som gjorde att jag behövde ta mig till KSS. Men med mediciner och extra kontroller den närmaste tiden ska det nog gå bra.
 
Som vanligt är den stående ordinationen vila och ta det lugnt. Och jag tar det absolut på allvar, men det tar också sin tid att trappa ned på de uppdrag jag har haft och det som jag har lovat sedan länge. Ikväll innebar det att jag fick kliva tillbaka från ett ideellt uppdrag och be någon annan person ta min plats. Lite tråkigt eftersom jag sett fram emot det, men men man kan inte rå över allt.
 
Önskar Er alla en trevlig kväll!
~Titti
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej