~Titti~ Gravidbälte

0kommentarer

När vi var uppe i Stockholm köpte vi ett Gravidbälte BeSafe Pregnant iZi Fix 
till mig i en av babyshopparna.
"Användning av gravidbälte rekommenderas från den andra graviditetsmånaden.
Ett gravidbälte som används på rätt sätt kan rädda liv. Förutom att skydda barnet
från att skadas gör gravidbältet också den vardagliga bilfärden mer komfortabel.
Det tar bort obehaget från bältet och trycket över magen minskar
."
 
 
Leif satt in det i min bil igår och idag var första gången jag använde det. Kändes bra, fast lite trixigt i och med att jag har klänning på mig, för själva extra-fästanordningen sitter mellan benen
- funkar nog snäppet lättare om man bär byxor ;)
Hursomhelst så kändes det bra och säkrare för bebisarna, i synnerhet ju mer magen växer och jag kan lova er den exploderar just nu, stor skillnad från en vecka till nästa vecka :) :)
~Titti
BeSafe Pregnant iZi Fix, gravid, gravid med tvillingar, gravidbälte, tvillinggraviditet,

Kommentera

Publiceras ej