~Titti~ 55 %

0kommentarer

Sådär ja, det går framåt – 55 % done och vi hoppas vi har 45 % till att vara med om :)

 

Idag har vi varit på ett extra ultraljud, bebisarna behövde kollas lite extra i och med att jag blev så sjuk i influensan. Allt såg bra ut och det var härligt att få se dem igen!! Vi fick med oss en bild hem:
 
 

Jag förstår att den är helt omöjlig att tyda om man inte får den beskriven, dessvärre behövs det nog också pekande fingrar för att ni riktigt ska se vad som är vad… Men det är en bild på båda bebisarna (även om inte hela deras kroppar syns), fokus här är att vi ser två fina hjärtan som slår precis som de ska ♥♥

Idag har jag även tagit en del blodprov, en del för att kolla hälsostatus andra för att se om jag behöver ändra något med mina mediciner. Jag fick svar på Hb direkt och det visade sig att jag hade alldeles för lågt blodvärde (vilket jag trodde), så nu får jag öka dosen med järntabletter. Förhoppningsvis är detta den största orsaken till att jag varit så himla trött det senaste! Förutom dubbel dos järn ska jag också vara mer noggrann med att se till att jag tar något C-vitaminrikt samtidigt (typ sköljer ned dem med ett glas apelsinjuice).

Så jag hoppas bli piggare inom kort och att det här zombiestadiet ger med sig :)

~Titti

blodprov, blodvärde, gravid, gravid med tvillingar, järntabletter, tvillinggraviditet, ultraljud, vänta tvillingar,

Kommentera

Publiceras ej