~Titti~ Ett Foto I Timmen, 11 juni 2014

2kommentarer

Idag är det åter dags för EFIT – Ett Foto I Timmen!

Det var länge sedan jag hade en god natts sömn, så om jag verkligen skulle ta ett foto i timmen så skulle jag lägga upp flera från inatt, men de ger inte så stor variation så jag nöjer mig med en kl. 02

 
Visst har jag snygg skärmsläckare? ;)

 

Min dag började strax efter kl. 07, jag har fått nytt meddelande från en av graviditetsapparna:

 

 

Äter frukost nr. 1 kl. 08, havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk

 

 

 

Kl. 09 sätter jag upp dagens aktuella post-it: 54 dagar kvar till BF (Beräknad Födelse)

 

 

Kl. 10 äter jag frukost nr. 2, rostemacka, och läser ut boken Gravid (en riktig koloss till bok!)

 

Under tiden som jag tar en powernap (runt kl. 11) räfsar ”Titti-vakten” mossa och underhåller hunden.

 

 
 
Vi åker in till stan och är på Arenabadet en halvtimme innan kl. 13, jag kör 45 min våtvästträning

 

 

Hemma igen till kl. 14, vi äter lunch och jag är helt slut i kroppen, somnar och sover i över två timmar (antar att vi behöver vila bebisarna och jag?)!!

 

 
Äter mellis kl. 17 och spelar musik för bebisarna som lever om i magen ♥♥

 

 

Kl 18: Börjar läsa på ny bok Oj det blev tvillingar eller hur du njuter en kopp kaffe på 22 sekunder

 

 

Kl. 19 får vi trevligt besök, vi bjuder på kaffe & tårta

 

 

 

Kl. 20 tar vi ”Veckans Magbild”, jag är nu i vecka 33 (32+1), så två månader kvar…

 

 

~Titti

2014, Arena Skövde, Bok, EFIT, Ett Foto I Timmen, appar om graviditet, frukost, gravid, gravid med tvillingar, graviditet, juni, magbilder, nedräkning till BF, tvillinggraviditet, tårta, våtväst, våtvästträning,

2 kommentarer

Miranda

11 Jun 2014 22:29

Vilken stor fin tvillingmage! Puss på dig Titti!❤️

Svar: Tack sötaste DU!! <3
~Titti & Leif -

AnnikaRG

12 Jun 2014 07:10

Bara 9 veckor kvar för min del, du har aningens mindre. Trevligt att titta in på din dag.

Kommentera

Publiceras ej