~Titti~ Kalldusch

2kommentarer

Vi hade sånär bestämt oss för att köpa Emmaljungas vagn Super Viking Twin,
så vi begav oss till affären idag igen för att kolla om den fick plats i bagaget på min bil - det gjorde den inte! Snacka om kalldusch!! Vad gör vi nu??
 
Utbudet på tvillingvagnar är redan från början litet, och det blir ännu mindre eftersom jag inte ger vika på mitt krav att sittdelarna ska vara vända mot mig som kör vagnen (så att jag har kontakt med dem). Vi försökte på alla möjliga vis men det gick inte. Ska jag byta bil nu? Känns sådär, jag trivs jättebra med den och jag köte den ju nyss, i augusti, så den är inte ens ett år gammal :(
 
Vi testade med Bugaboo Donkey och den funkade om man fällde ihop den till singel, men alltså det blir ju ett himla meck om man ska behöva fälla ihop och fälla upp så mycket varje gång man ska in och ut ur bilen? Då kommer man nog dra sig för att ge sig ut... Så nej, det känns inte riktigt som ett alternativ heller. Suck! Så trist. Inge kul att handla barnvagn såhär långt inte :(
 
Kanske att jag ska satsa tid på min ursprungliga idé: att hitta en i retrostil? Fast då ville jag ju helst att vagnen är ny men har en retro stil. Nu kanske jag ska leta efter en snygg bättre begagnad istället? Fast jag har ju inte hittat någon än, så den jakten tror jag inte mycket på. Ja ni hör, modfälld är jag, och stressad börjar jag bli - detta är trots allt en av de viktigaste köpen!
 
~Titti
Emmaljunga, Super Viking Twin, barnvagn, tvillingar, tvillingvagn, vänta tvillingar,

2 kommentarer

Lina Öhling

23 Feb 2014 20:56

Synd att Bugaboo Donkey ej fick plats. Hade den när pojkarna var små - en riktigt bra vagn!! :/

Svar: Jo Bugaboon fick plats, om vi fäller ihop allt som går till singeln. Men himla mycket meck :( Säkert jättebra syskonvagn, men jag är inte så positiv till den som tvillingvagn dock,,, Kram Titti
~Titti & Leif -

Tilda

23 Feb 2014 21:03

Hej!
Stort grattis till tvillinggraviditeten! Vad underbart!! Jag blev mamma till en liten kille för 8 månader sedan! Vi hade väntat på honom i 7 år. Det är verkligen helt fantastiskt att få barn! Ska följa er nu när jag har hittat hit!
Många kramar din gamla gympatjej Tilda

Svar: Finaste Tilda :) Ja du förstår väntan, vad härligt att ni har honom i er famn nu <3 Många kramar från Titti
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej