~Titti~ Ett Foto I Timmen: 15 feb 2014

2kommentarer

Tänkte försöka mig på en EFIT idag, det var väldigt länge sedan sist. Problemet är att jag glömmer det under dagen så det blir lite av ett "hopaskrap" på bilder när jag väl kom ihåg att faktiskt ta kort på vad jag har gjort.. :)
 
Min vana trogen vaknade jag runt kl. 07, och det första jag måste göra när jag vaknar är att äta (för att inte behöva kräkas heeela morgonen, för ja så är det att vara gravid om man heter Titti) så det var bara att knapra i sig ett torrt knäcke. Mums? not so much :s
 

Sedan gäller det att ligga kvar i horisontalt läge, den tiden nyttjade jag till att surfa på mobilen fram till ca kl. 08. På Facebook fortsatte gratulationerna efter att vi publicerade gårdagens blogginlägg med vårt glädjebesked att strömma in. Känns väldigt skönt och roligt att vi nu kan dela vår glädje med andra :) :)
 
 
Vid 09 gick vi för att äta frukost, det gick sådär att få ned den... Jag sparade en minifralla till senare under dagen för att tygla illamåendet
 
 
Strax efter 10 var vi redo att gå ut på stan, det viktigaste jag packar ner i handväskan är min medicin mot illamåendet, annars skulle jag inte stå ut (vet att jag nämnt illamåendet flera gånger redan , men det utgör numera en STOR del av alla mina dagar)!
 
 
Till kl. 11 hade vi tagit oss till första bebisaffären och konstaterade ganska snabbt att det här med barnvagnar är en djungel och den blir än snårigare när det handlar om att hitta en tvillingvagn... Vilket jag nu börjar tvivla på att vi kommer göra i tid?
 
 
Lunch intogs på en av mina favvorestauranger, nämligen Vapiano - supergod pizza blev det!
 

Efter avslappnad långlunch gick vi till andra bebisaffären...
 
 
Ca kl. 14 var jag supersugen på suuuurt, och jag hittade lite småsurt
 
 
Kl. 15 var vi på plats på Göta Lejon för att se musikalen Priscilla
(Leif julklapp till mig)
 
 
Vid 16-tiden var det paus...
 

Kl. 18 slutade föreställningen som var fantastiskt bra - bästa låtarna och helt fantastiska klädkreationer - och det visade publiken med stående ovationer!!
 
 
Vid 19-tiden blev det middag på Friday´s i Kungsträdgården
 
 
Och sedan snabbade vi oss till hotellet för att titta på Mello
 
 
Nu är jag helt slut! Men det var nödvändigt att göra bebisaffärrundan som vi gjorde idag. Summa summarum är jag både lite klokare och mycket snurrigare nu inför alla bebisval vi står inför...
Så nu kära bloggläsare kommer fokuset på mina blogginlägg ligga på tvillingarna och allt däromkring, vilket jag förväntar mig bli en salig blandning :)

Kram & Go´natt!
~Titti
EFIT, Ett Foto I Timmen, Facebook, Göta Lejon, Lergigan Comp, Mello, Melodifestivalen, Priscilla, Priscilla Queen of the Desert, TGIF Thank God It´s Friday, Vapiano, barnvagn, glädjebesked, graviditet, illamående, knäckebröd, tvillinggraviditet, tvillingvagn, vänta tvillingar,

2 kommentarer

Janicke

16 Feb 2014 14:34

Tufft av dig med så aktiv dag trots illamående. Roligt att få följa med dig. Lycka till med allt!

Svar: Tack snälla Du :) ~Titti
~Titti & Leif -

Eva B M

16 Feb 2014 20:57

Har varit här och tittat på din dag. Säger grattis och lycka till!

Svar: Tack så mycket :)
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej