-Leif- Tisdagens snackis

0kommentarer

Som jag bloggade i går så inledde Mark Levengood den Sverigefinska veckan i Skövde på Skövde stadsteater. När jag går upp på scenen för att tacka Mark så utbrister han:
- "Gud, vad lika vi är" och bjöd publiken på ännu ett skratt.  
Ur tisdagensSLA för att läsa webbversionen Klicka här
 
Vips så hade en liten snackis skapats i Skövde, jag kan inte minnas att jag tidigare fått så många roliga kommentarer någon dag som denna. Det bjuder jag så gärna på, leende och ett gott skratt förgyller dagen alternativet kan vi gärna bespara oss från.
Skövde Nyheters webbtidning satt rubriken "Mark träffade sin tvilling i Skövde". vill du läsa mer så klicka här  
 
/Leif
.
Finska pinnar, Finskt förvaltningsområde, Mark Levengood, Skövde Stadsteater, Sverigefinska veckan,

Kommentera

Publiceras ej