~Titti~ Fjärde advent

0kommentarer

Här har vi haft en riktigt mysig fjärde advent-helg 😊 Igår, lördag, hade vi först besök där vi bjöd på lite fika, dvs. dopresterna som alla får nu när de kommer på fika:
 
 
FYI: alla uppskattar dem! 😉
 
Jag och barnen stannade hemma medan resten av gänget åkte till skogen och högg julgranar. 
 
På eftermiddagen packade jag upp doppresenterna och gladdes över allt fint som barnen har fått
 
 
 
 
Utöver alla presenter har de även fått "startbidrag" - gåvor som kommer växa ju äldre de blir! 😊
 
 
Och på kvällen hade vi lördagsmys ❤️
 
 
 
Idag, söndag, vaknade jag upp till en god bakdoft, Leif hade bakat brödkakor, mums!
 
 
Vi har skrivit och postat alla julkort!
 
 
Några av dem blev även tackkort från dopdagen.
 
 
Vi är så glada för alla som kom och delade den högtidliga dagen, och kärleken till våra barn, med oss ❤️
 
På eftermiddagen klädde vi granen och julpyntade
 
 
Och nu på kvällen har jag kokat julskinkan.
 
 
 
Framför allt ser jag fram emot dopp i grytan - det bästa på julbordet! 😊
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej