~Titti~ Andra kap!

0kommentarer

Ett av standardråden man får när man väntar barn är "köp inte så mycket, bebisar behöver inte så mycket" och "köp inte så mycket kläder, de växer ur dem så snabbt". Nog lyssnade jag, men aldrig kunde jag väl tro att det skulle stämma såå bra?! En del kläder hinner de bara ha på sig en gång och vips är de för små, så snabbt går det faktiskt!!
 
Skulle jag ge något råd utöver dessa till nyblivna föräldrar så skulle det vara kolla på nätet och gör riktiga kap! Jag har hittat massor i olika Facebookgrupper, det finns grupper för särskilda klädmärken, eller figurer på kläder, eller tvillingmatchade kläder och för min del börjar det nu bli en sport att göra riktiga kap!
 
Och det går så fort och är så enkelt, när man väl fått orden "sålt" så swishar man över pengar och så kommer det på posten inom ett par dar 😊👍
 
 
Och nu har jag till och med lyckats sälja några smågrejer själv! Minsann vad kul det kan vara i secondhandletandet och vilka skatter det finns!! 😄
 
~Titti

Kommentera

Publiceras ej