~Titti~ Imorgon!

0kommentarer

Jag och Leif har haft en supermysig helg i Göteborg, där vi verkligen har förenat "nytta med nöje". Jag lägger upp bilder och berättar om det imorgon :)
 
Igår kväll var vi på en av mina favoritrestauranger (om jag nu kan använda det uttrycket då jag inte känner till sådär jättemånga resturanger i Götet..?), Maῆana - restaurangen med massor av goda tapas!! Sist jag var där var med tjejerna på förra årets Reunion
(fast då var vi på deras restaurang i Majorna, nu var vi inne i stan).
 
Om jag hittar en rätt/några rätter som jag tycker om på en restaurang så brukar det leda till att det blir mitt givna val på den restaurangen. Efter en snabb koll på tapasmenyn:
 
 
visade det sig stämma även denna gång så jag valde mina fyra standardrätter:  Chili Långkok på högrev, Vitlöksbröd, Saltrostad Anyapotatis med tsatziki, Räkor med vitlök och heta kryddor, ...
 
 
...och till dessert creme brulee
 

Jag hade stor mage när jag kom - och ännu större när jag gick!! ;)
~Titti
Göteborg, Manana, reunion, tapas,

Kommentera

Publiceras ej