~Titti~ Ser fram emot en blöt kväll (och eftermiddag)

0kommentarer

Imorgon kommer min kära mor till mig och vi ska spendera dagen med att skämma bort oss själva! Så det blir Arena Skövde för hela slanten! Vi ska börja med att simma några längder i motionsbadet, det kommer nog faktiskt bli lite tid i Sveriges bästa äventyrsbad
 
 
Och framförallt tid på Aqua Vitalis :)
 
 
Jag har bokat Välbefinnandets Bad/Relaxpaket till oss:
Koppla bort vardagen med en skön stund ”att bara vara”
I paketet ingår:         
* Entré Aqua Vitalis
* Äventyrsbad
* Relaxavdelning
* Bastusittning Aufguss
* Salladstallrik + dryck
Jag bokade "Paket large" till oss, vilket innebär att en 60 minuters Massagebehandling ingår.
 
Ja som ni förstår kommer vi ha det alldeles förträffligt :)
Återkommer med rapport (och några bilder om jag kommer åt)!
~Titti
Arena Skövde, aqua vitalis, aufguss, motion, Äventyrsbad,

Kommentera

Publiceras ej