~Titti~ Friskvårdens dag 2013

0kommentarer

Leif var ju på Friskvårdens dag hela dagen men jag kom lite senare (lite för sent visade det sig då jag kom precis kl 13 när tipspromenaden slutade, jag trodde det var kl.14 som gällde)...
 
När jag fick tipslappen fick jag även en bricka med pastamått - praktiskt!
 

Det är mysigt att gå från stånd till stånd och kolla vad alla har på sina bord, alltid finns det något som intresserar! Jag tog en hel del lotter.för olika organisationer/föreningar etc. Bland annat för teaterföreningen för de hade så fina vinster :)
 
 
Och kan ni tänka - jag vann! Jag fick välja en biljett till valfri föreställning i höst! Dessvärre var jag upptagen på alla datum utom ett, så nu hoppas jag att jag kommer kunna gå på:
 
 
Promenaden var vacker, fin natur, strålande sol och varmt och skönt!
 

Jag gick runt den vackra sjön (som  jag har många fina minnen från) ;)
 

Och njöt av den fantastiska utsikten :)
 
 
Måste berätta en komisk grej som hände på slutet av min tipspromenad. Vid ett av de sista stationerna kunde man köpa lotter, det fanns fem vinster och fyra lotter kvar - vilket borde vara superchans! Eller? Visade sig att jag fick drog fyra nitlotter hur det nu var möjligt? Som tröstpris erbjöds jag en påse äpple! Haha jag tackade dock nej (tack) till dem, då vi har trädgården full :) :)
 
Nu får jag ge mig till tåls tills de jag får läsa de rätta svaren i tidningen i veckan
(fast jag har inga större förhoppningar på 12 rätt)!
~Titti
Billingens fritidsområde, Friskvårdens dag, Skövde, Skövde teater, Timber, pastamått, skövde teaterförening, tipspromenad,

Kommentera

Publiceras ej