~Titti~ Vackert ljus

0kommentarer

Åter hemma efter en intensiv helg :)

Jag har spenderat helgen i Lundsbrunn tillsammans med "Föreningen",
vi har jobbat på mycket bra och varvat det med härliga samtal och fantastiskt umgänge,
älskar att få energi på detta sätt!!
 
Ikväll har vi gått igenom slingorna för utebelysningen. Konstigt att det alltid är några som går sönder i lådorna under året? Nu har jag iaf skrivit lista på vad jag behöver införskaffa igen för att få till den riktigt fina adventskänslan. Det är så vackert med utebelysningen som möter en när man kommer hem från jobbet, då kan vi verkligen snacka hemtrevnad :)
 
Pga. min "föreningshelg" hade jag inte möjlighet att besöka Stad i ljus i år,
men lyckligtvis fanns det ljus i Lundsbunn också! ;)
 

Och till nästa helg här hemma med :)
~Titti
Lundsbrunns Kurort, stad i ljus, utebelysning,

Kommentera

Publiceras ej