~Titti~ Reunion 2013: Kronhuset

0kommentarer

På fredagen tog jag tjejerna till Kronhuset, jag tycker att det är ett mysigt ställe :)
 
 
Choklad- och aramellbutiken var ett uppskattat inslag.
 
 
Däremot blev jag lite besviken när jag insåg att bara halva butiken är öppen såhär års. Men men, utbudet var stort nog ändå! ;)
 
 
Choklad är alltid poppis, men inget slår Leif iaf! ;)
 
 
Ibland är det svårt att välja...
 
 
Vi tog en 88:an, en arrak och en kalla-det-vad-du-vill
Bollarna delade vi lite senare som dessert
 
 
Först åt vi lunch
 
 
Jag åt en supergod kycklingsallad
 
 
SEN åt vi go´bollarna! :p
 
~Titti
88:an, Arrak, Café Kronhuset, Göteborg, Göteborgs choklad & karamellbutik, Kronhusbodarna, Lunch, choklad, chokladbollar, dessert, kalla-det-vad-du-vill, kronhuset, kycklingsallad, reunion,

Kommentera

Publiceras ej