~Titti~ Moon Thai

0kommentarer

Här kommer sista inlägget från årets Reunion!

På lördagkvällen hade jag bokat bord på Moon Thai
– en restaurang jag har velat besöka sedan lång tid tillbaka!

 

 

 

Det finns massa små bås att sitta i, många små lampor och inredning över huvud taget som gör att det nästan känns som om man är i Thailand!

 

 
Jag undrar dock vad denna skylten symboliserar?  Vad är det man inte får göra??!
 
 
Dyka från baren? Stretcha? "Peeka"? Slå volter? Vad??!

 

Det fanns såklart många olika rätter att välja mellan och de var alla graderaderade i styrkan på hetta: från mild till STARK (jag gillar hetta!! :P )

 

Jag valde Fräst kycklingfilé, chili, vitlök, longbeans, lök, paprika, grönpeppar, citronsås
och färsk kaprao basilika

 
Vansinnigt gott :)

 

Mysigt att bara sitta och äta och insupa hela miljön

 

 

Hit vill jag gå igen :)

 

~Titti

Göteborg, Moon Thai, annorlunda thairestaurang, reunion,

Kommentera

Publiceras ej