~Titti~ Flaggan i topp!

0kommentarer

Måndag morgon, ny vecka – bring it on! :)

Helgen har varit lugn och avkopplande för min del. Det mesta av tiden har spenderats utomhus, vilket som i sig ger energi. Fast för hundens del har det inneburit ”full speed” från morgon till kväll, minus de sedvanliga middagslurarna, så han vilar väl upp under veckodagarna istället? ;)

 

Leif har dragit nytta av sina gröna fingrar (som jag totalt saknar), det har såtts, grävts och planterats.

 

 

Jag har kört premiärturen med gräsklipparen, och det var i sista stund för hade det fått växa lite mer hade jag nog fått använda lien som redskap istället?

 

Jag brukar dela upp klippningen på två dagar och som synes får jag ihop nästan 10.000 steg per gång.

 

Jag har verkligen sett fram emot att få klippa gräset igen, schysst motion i friska luften, på hemmaplan, plus att jag gör nytta – me like :)

 

Självklart var flaggan i topp under söndagen - för att hylla alla fantastiska mammor!!

 
(Eftersom blåsten var hård hela dagen igår, var det inga problem att ta en bild där hela flaggan stoltserade!)

~Titti

Mors dag, flagga, gräsklippning, motion, måndag, stegräkning, söndag,

Kommentera

Publiceras ej