~Titti~ Om du får chansen: svara JA!

0kommentarer

Vilken dag jag hade igår! Såå kul och vilka roliga människor jag träffade :)
 
Jag lovar, om du har möjlighet att komma som gäst eller vara med i något sammanhang med Ladies Circle - tacka ja (för killlar gäller Round Table)!! Perfekt om man som jag är nyinflyttad, på detta viset träffat man många nya människor :)
 
Vi var somsagt på Arena Skövde hela dagen och kvällen. Det var ett side by side-möte
vilket innebär att vi hade möte allihopa, fast Ladiesarna i ett konferensrum och killarna
i ett annat, med gemensam lunch. På eftermiddagen när våra möten hade avslutats var
det "fria aktiviteter", en del fick till Aqua Vitalis och en del gick och bowlade.
Jag passade på att gå till gymmet lite snabbt.

Sedan var det bankett på kvällen med god mat, fantastiskt sällskap,
roliga tal och bra underhållning.
 
En riktig toppenkväll med andra ord!! :)
 
~Titti
 
Ps. Ni förstår säkert att det måste vara något särskilt för att jag frivilligt ska avstå Mello-finalen! ;)
Arena Skövde, Ladies, Ladies Circle, Ladies Circle Sverige, Round Table, Round Table Sverige, aqua vitalis, bowling,

Kommentera

Publiceras ej