~Titti~ Ett Foto I Timmen - 23 mars 2013

10kommentarer

Här kommer min EFIT - Ett Foto I Timmen från gårdagen :)
 
 
Strax efter kl 07 väckte hunden mig, han hade bråttom ut i solen
(och hade kanske lite business att göra?)
 
 
Kl 08 Frukost
 
 
Kl. 09 Bloggar och surfar, har Centerstämman på i bakgrunden, utifall att jag skulle få se Leif ;)
 
 
Kl. 10 Kallt ute = kallt inne, bara att sätta igång att elda (som är såå tråkigt) för kallare är 12 grader inne så kan jag ju nästan lika bra bo ute?! ;)
 
 
Kl. 11 Pannan börjar komma upp i temp, jag fyller på veden
 
 
Kl. 12 Lunch - grönsakssoppa
 
 
Kl. 13 Kollar på filmen Love Springs. Jag var verkligen inte målgruppen för denna filmen....
 
 
Kl. 14 Tar en kopp te utmed husväggen och njuter av solen.
Zorro gör detsamma men har bytt ut téet mot ett ben (och har alltid favvoleksaken nära)
 
 
Kl. 15 går på leta-vårtecken-jakt och hittar några snödroppar :)
 
 
Kl. 16 Leker med hunden, njuter av att vara ute i solskenet och eldar igen
 
          
 
Kl. 17:30 kan ju aldrig var i god tid så i sista minuten gick jag
och hämtade ut biljetten till kvällens föreställning
 
 
Kl. 18 Stadsteatern i Skövde: Cullbergbaletten
Fast jag får nog ändå säga att jag gillar klassisk balett mer, men det var roligt att ha sett det :)
 
 
Kl. 20 Earth Hour 2013 Jag tände lite extra ljus (som det här med citrondoft)
 
 
Kl. 22 Avslutade kvällen med att titta på filmen Hemma bäst
 
 
Hoppas alla hade en trevlig 23:e mars, jag längtar till 24:e när Leif kommer hem! :)
~Titti
2013, 23 mars, Centerstämma, Cullbergbaletten, Dobermann, EFIT, Earth Hour, Ett Foto I Timmen, Hemma bäst, Kultur, Kulturhuset, Love Springs, Lunch, Skövde Stadsteater, Skövde teater, balett, busig dobermann, dobermann, grönsakssoppa, hundleksak, japansk frukost, skövde, skövde teaterförening, temperatur, vårtecken,

10 kommentarer

paula i pörtet

24 Mar 2013 10:44

Hej, vad mycket du hann med, en riktigt fullspäckad dag som var skoj att följa, tack för titten!

Svar: Välkommen tillbaka :)
~Titti & Leif -

Hanna

24 Mar 2013 13:02

Men åh, vilken fin hund ni har! :) Vårtecken-jakt var det jag var ute på i Sundsvall igår också. Ska fota det till ett skolarbete. Hittade inte så mycket sånt dock, så det blev mest stadsmiljö jag fotade istället. :P Men en trevlig tur blev det oavsett.

Svar: Japp hunden är vår "lilla klenod" på 50 kg ;)
~Titti & Leif -

Karin

24 Mar 2013 13:45

Vilken fin dobermannkille ni har! :-)
Jag längtar till barmark, så gör även min sol-och-värmedyrkande rottweilertik.

Svar: Ja soldyrkare är de! Jag gillar rottisar också, har haft det tidigare :)
~Titti & Leif -

Anne-Lie Lindgren

24 Mar 2013 15:30

zorro växer sig så stor och fin!

Svar: Jajamen - 50 kg so far... :)
~Titti & Leif -

Bia

24 Mar 2013 16:34

Se där ja, du hittade något som blommade, du! Grönsakssoppa och knäckemacka ser så himla gott ut!

Svar: Ja och nu står de i full blom! ;)
~Titti & Leif -

Anna

24 Mar 2013 18:35

Hej hej!

Visst är det härligt när solen kommer tillbaka!
Trevligt att följa eran dag!

// Anna

Svar: Ja solen ger energiiii :)
~Titti & Leif -

Micke

24 Mar 2013 18:42

Tror det dröjer lite innan nått blommar här men det brukar gå fort när det väl börja tina..

Ja, jag tänkte att ska jag ha släckt/mörkt kan jag lika gärna ligga i badet med ett glas rött :)

Svar: NU har det tinat! ;)
~Titti & Leif -

Caroline

25 Mar 2013 10:50

Fin vovve du har, alltid kul att se andras hundar!
Även jag eldade i pannan, och dokumenterade det :)

Svar: Ja vår fina Dobermann, går också som maskot! ;)
~Titti & Leif -

Anni

25 Mar 2013 17:23

Hope Springs har vi sett här också, den var inget vidare. Dottern t o m vägrade se klart och jag förstår henne.

Så kallt du hade det inne, att du alls stod ut innan du började elda!

Svar: Jag förstår också din dotter! :)
~Titti & Leif -

Maria

26 Mar 2013 19:51

Visst är det tråkigt att elda, jag längtar så till värmen kommer och man slipper.
Trevligt att få vara med om din dag :)

Svar: Mmm NU är det varmare :) Hoppas att du också har fått sol på näsan idag!
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej