-Leif- Titti överraskade mig

0kommentarer

Det har varit en fullspäckad arbetsvecka, jag har haft fullt program varje dag från ca 7.00 till ca 22.00 måndag-fredag. När jag i morses åkte på lördagsmöte i Vara så Titti till mig att vara ombytt och klar 17.20 för en överraskning.
Det visade sig att överraskningen gick till Skövde Stadsteater och musikalen Skönheten och Odjuret.

En fantastisk föreställning, otroliga scenkläder och bra rekvisita. Agnes Duvander som skönheten har en röst i klass minst med Helen Sjöholm, ensamblen består av många lokala stjärnor som står sig väl mot etablerade riksstjärnor. Tre vill jag nämna särskilt: min gamla goa CUF kompis Niclas Johansson som spelade Lumiere, vännen Flemming Mouritsen som spelade Maurice (skönhetens pappa), Louise Bogren som var så kul att se på scen, fortsätt med det Lollo!
Skövde kan och har fantastiska förmågor. I pausen träffade vi också gamla vänner som vi ser alldeles för sällan. Överraskningen fortsatte hemma med en riktigt fantastiskt god middag med älgstek. Jag har en underbar fru!
Detta är Kärlek och Politik när den är som bäst :)
/ Leif

Kommentera

Publiceras ej