~Titti~ Turist i Skaraborg!

1kommentarer

Jag kan inte fatta hur snabbt den sista tiden har gått? Nu är det snart SEMESTER!
 
Låter helt galet?
Ändå är det såhär varje år. Hösten går fort, vintern är lååång sen kommer våren
som är intensiv som attan - och vips är det sommar!
 
Jag ser fram emot en lugn och skön sommar, där min plan är att småturista på nära håll.
Skaraborg är underbart vackert och jag vet att det finns massor att göra.
Och nu tänker jag testa en del av det!
                      
Som Sickan säger: Jag har en plan! ;)
 
Vilka turistmål skulle du rekommendera mig att åka till?
~Titti
Skaraborg, semester, sommar, turist, turistmål,

1 kommentarer

Malin

24 Jun 2013 21:19

Äta glass i hamnen i Hjo!! Paradiset!! =D

Svar: Jaa jag håller med - definitivt ett av smultronställena :)
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej