~Titti~ Sålt cab:en

1kommentarer

Idag har jag sålt min ögonsten: min lilla sportiga röda cab!
 
 
Tänk vad det retade en del när jag för några år sedan berättade att jag tänkte köpa en ny bil och de frågade vad jag ville ha för bil. "En röd cab" svarade jag. "Du kan ju inte välja en bil på grund av färgen!" sa de då, varpå jag svarade "jo det kan jag!". Och det kunde jag, för till slut hittade jag den och oj vad jag har njutit av att köra den! Efter en lång dag finns det inte mycket som slår en hemfärd där jag har cabbat ner, njutit av vinden i håret, dofterna från omgivningarna och alla ljud (här tänker jag främst på fåglarnas kvitter)! Hela hemfärden blir som en enda lång energipåfyllnad :)
 
 
Och många är de gånger då kvinnor har berättat för mig "Oj vilken snygg bil, det är min dröm att en gång äga en cab!". Jag gjorde verklighet av min dröm och det var bättre än jag kunnat tro.
 
                  
 
Men alla saker har sin tid, och tiderna förändras. En liten bil är inte komplatibel med en stor hund. Det var länge sedan Zorro fick plats i bilen och det är helt enkelt dags att byta ut bilen mot en större modell. Denna gång har jag dock inte riktigt någon tydlig bild på vad jag vill ha vad det gäller färg och utseende, men ge mig en sommar så ska jag nog fixa det! ;)
 
 
Det var med blandade känslor jag sålde min bil, många fina minnen..
Men jag vet en annan tjej som blev glad :)
~Titti
cab, köpa bil, nercabbat, röd, sälja bil,

1 kommentarer

Ana

23 Jul 2013 18:29

Hej! Snygg bil verkligen, vad är det för märke?:)

Svar: Peugot 206cc :)
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej