~Titti~ Ett Foto I Timmen: söndag 9 juni 2013

10kommentarer

Idag har jag kört en EFIT-dag, sist jag gjorde det var i mars
 
06:55
Släppte ut Zorro i trädgården, passade då även på att plocka ned det som hängde på tvättlinan (annars hade Z gjort det...)
 
 
En timme senare tog jag ykeln in till stan (missade att fota det). Såhär en tidig söndag morgon är det helt okej att cykla på den vägen men övrig tid avråder jag bestämt från att cykla på den - för då är det verkligen med livet som insats!
 
08:55
Satte jag mig på tåget västerut
 
 
09:55
Mötte upp mitt resesällskap och åkte bil till....
 
 
11:00
...ett soligt Borås!
 
 
12:00
Mötte upp övriga sällskapet på Viskan
 
 
13:00
Åt en "krämig kycklingsallad" i den varma solen (som synes bestod det "lrämiga" av att pastan fullkomligt simmade - läs drunknade - i grädde...)
 
 
14:00
Det börjar mulna på...
 
 
15:00
Fika: Smoothie i smakerna hallon, mango, banan, lime med mera - slurp!
 
 
16:00
Det regnar, blixtrar och åskar. Och vi besluter oss för att runda av vår 5 timmar långa lunch :)
 
 
17:00
Lämnar ett regnigt Borås...
 
 
18:00
Men när jag närmar mig tågstationen börjar det spricka upp
 
 
Jag ser åter ljuset :)
 
 
19:00
Framme i Skövde går jag runt på stan i väntan på att Leif ska bli klar med sitt möte...
Upptäcker att Livets Brunn har smyckats med nitting - vackert!!
 
         
 
Till slut blev han klar och vi kunde åka hem :)
 
 
20:00
Jag fixar maten och Leif fixar värmen (dvs. eldar i pannan)
 
Mitt
 
 
21:00
Lite lek med lille vovven på kvällskvisten
 
 
Det var min dag, söndag 9 juni 2013 :)
~Titti
Borås, Dobermann, EFIT, Ett Foto I Timmen, Livets Brunn, Skövde, Smoothie, Viskan, Zorro, busig dobermann, juni, nitting, söndag,

10 kommentarer

Anne-Lie Lindgren

09 Jun 2013 22:01

Så kul att följa din dag!

Svar: Welcome back my friend :)
~Titti & Leif -

Kattis

09 Jun 2013 22:12

En fem timmar lång lunch, det låter alldeles underbart! :)

Svar: Jaa det var det och bäst av allt var sällskapet!! :)
~Titti & Leif -

Elin

09 Jun 2013 22:18

Jag har också gjort de där :) det är faktiskt riktigt roligt !
Kram och tack för idag :)

Svar: Tack detsamma :) Kram
~Titti & Leif -

Anonym

09 Jun 2013 23:02

Det var en lunch som inte gick av för hackor det!

Svar: Ja och sällskapet var det bästa! :)
~Titti & Leif -

Micke

09 Jun 2013 23:03

Ja, det var jag som var den anonyma ;)

Svar: Good to know! ;)
~Titti & Leif -

Jennie

09 Jun 2013 23:51

Låter som en riktigt trevlig dag! Kram

Svar: Det var det :) Kramis
~Titti & Leif -

Hanna

10 Jun 2013 00:10

Ser ut som en riktigtn ysig stad Borås. Får nog åka dit nångång....

Svar: Ja av det jag såg var det mysigt. Vill dock se MER :)
~Titti & Leif -

Hanna

10 Jun 2013 00:11

Och så ska det ju stå MYSIG då, och inget annat...

Svar: ;)
~Titti & Leif -

Anonym

10 Jun 2013 00:56

Härliga foton du tar!
Gillar speciellt smoothien och den blöta dynan, bra idéer.

Svar: Thank U :)
~Titti & Leif -

Inkan och Ligan

13 Jun 2013 17:49

Härlig och omväxlande dag minst sagt. Tazz&Kram

Svar: Kram på Dig!
~Titti & Leif -

Kommentera

Publiceras ej