~Titti~ Sommarprat med Jonas

0kommentarer

Jag inser att jag helt enkelt inte hinner göra "ordentliga inlägg" från dagarna här på Gotland, jag får helt enkelt vänta tills jag kommer hem och ni får ge er till tåls :)
 
För det är tidigar morgnar, sena kvällar, dagar fullproppade med en mängd olika seminarium och däremellan finns inte så mycket...
 
Det som däremot finns är att jag ofta cyklar hem någon gång efter kl. 17 för att duscha och byta om, för att sedan cykla ner i tid till att lyssna på talet. Under den tiden har jag börjat lyssna ikapp på sommarpratarna. Bland annat så missade jag första Sommarprataren Jonas Gardell
 
 
Nu har ja lyssnat på programmet och det var riktigt bra :)
~Titti
Jonas Gardell, P1, P1 Sommar, Sommarpratare, sommar, sommarvärdar, årets sommarpratare,

Kommentera

Publiceras ej