~Titti~ Bloggår 2012 - första halvåret

0kommentarer

Här kommer mitt bloggår! Varje månad länkar jag till ett blogginlägg, om du vill läsa det
klickar du bara på länken (den blåmarkerade texten).
Precis som Leif delar jag upp mitt år på två inlägg,
här kommer första halvåret :)

Januari
Började dåligt, då jag fick ryggskott igen, så den månaden innehöll inte så många aktiviteter.
I början på året la jag upp alla bilder från vår resa till Kap Verde under julen,
bland annat från vår underbara spa-dag:

 

Februari
Blev jag invald i Ladies Circle som är ett kvinnligt nätverk som finns i 32 länder (över 12 000 medlemmar), 149 klubbar i Sverige (nästan 1900 medlemmar), varav två i Skövde
och i en av dem finns numera jag – väldigt hedrad och glad för att ha blivit invald
bland av dessa härliga tjejer!! En av kvällarna när vi träffades i februari fick vi
ett föredrag om miljömärkning, mycket intressant :)

 
  
 
 

Mars
I mars överraskade Leif mig med en helg i Stockholm i romantikens tecken som inleddes
med Musikalen Dirty Dancing (min favorit, alla kategorier!)
som avslutades med middag med vänner :)

 

April
Var jag på planeringshelg i Bokenäs med ”Förening K”. Väldigt vackra och inspirerande omgivningar, men så planerade vi ända fram till april 2013 också! ;)

 

Maj
Störst var såklart att jag blev Moster (igen) till den här lille killen:

Enligt tradition sedan 2006 har jag, Jennie och Alex haft reunion under Kristi Himmelsfärds-helgen varje år, denna gång i Skövde. För första gången var barnen med vilket gjorde att aktiviteterna var lite lugnare, såsom t.ex: tivoli och shopping i Lidköping, Konst och Kultur-rundan runt sjön Östen, besök på Öhns gård, Thaimassage (utan barnen dock), Falbygdens ost,
mys hemma på gården med mera.

 

Juni
Juni månad var det extra mycket på jobbfronten, men efter midsommar lugnade det ner sig. När jag gick igenom inläggen från juni månad fastnade jag vid EFIT-dagen – tänk vad skönt att starta dagen med frukost i trädgården? Skulle ge mycket för det nu!

 
Det var första halvåret det, andra kommer snart!
~Titti
2012, 2013, Dirty Dancing, EFIT, Ett Foto I Timmen, Falbygdens Ost, Kap Verde, Konst och Kultur runt sjön Östen, Kristi Himmelsfärd, LC, Ladies Circle, Ladies Circle Sverige, Lidköping, Skövde, Stockholm, Thaimassage, Titti Walterum, april, bokenäs, februari, januari, juni, maj, marsipangodis, miljömärkning, moster, musikal, musikalhelg, reunion, spa,

Kommentera

Publiceras ej