~Titti~ Allt som glittrar är inte guld och det är heller inte alltid positivt...

0kommentarer

Efter att mina föräldrar tillbaka till Småland, åkte jag in till stan till frissan.
För några veckor sedan provade jag på en BUS-spray (Brun Utan Sol) i ansiktet.
Det blev superbra resultat, med ett undantag: jag skyddade inte håret när jag
sprayade mig i ansiktet vilket resulterade i hårslingor i "skimrande solkysst  färg".
Inte riktigt vad jag hade tänkt! ;)
 
Så tanken var att jag skulle bleka de hårlingorna så att det inte syntes längre.
Så jag gick till den miljöcertifierade frisörsalongen Erika K
(som Leif faktiskt har varit med om att ha tilldelat Årets Miljöpris)
 
Tanken och försöken var goda, dock lyckades det inte helt och hållet,
men det skimrar iaf lite mindre :)
 
 
Nu sitter jag med diverse pappersarbete för "Förening K:s" räkning...
 
Trevlig söndag allihopa!
~Titti
BUS, Brun Utan Sol, Erika K, Frisör, Guld, Skövde, miljöcertifierad frisörsalong, miljövänlig hårfrisör,

Kommentera

Publiceras ej