~Titti~ Julönskningar

1kommentarer

Ikväll har jag äntligen tagit tag i redigeringen av bilderna från Mexico. Men det tar en väldans tid eftersom datorn strular. Måste lämna in den efter helgerna...
 
EN bild bjuder jag på så länge! ;)
 
 
I eftermiddags började jag så smått med mina julklappsinköp. Det här är tidigt för att vara jag, helst är jag ute en,två dagar innan julafton och far runt som en liten skottspole :) Lite kul var det ändå att få lyssna på systerbarnen som berättade vad de önskade sig. Ena tjejen önskade sig "en docka som kan bli sjuk". Var hittar man sådana? Den andra önskade sig "ett spel med ett band där man gissar vilket djur det är" - och just den beskrivningen gav jag till expediten i leksaksaffären och kan ni tro hon visste vilket spel det var! Så one down, several to go... Kul!!
~Titti

1 kommentarer

Helena

19 Dec 2013 20:22

Och dockan kan vara Cicciobello....
En docka som man kan ta febern på....

Kommentera

Publiceras ej