~Titti~ Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig...

0kommentarer

Helgen som gick var det inte mycket som gick som planerat :(
 
På fredagkvällen missade jag julauktionen. Jag hade köpt en fin klapp
med ost, kex, marmelad, choklad med mera
 
 
Sven stormde ju som bekant väldigt mycket fredag till lördag, vilket gör att även huset blåser ut. Eftersom jag som vanligt envist tjurar och vägrar att elda mer än "nödvändigt", så vaknade jag upp i ett hus väldigt likt ett kylskåp...
 
 
När det väl slutat blåsa och toksnöa gillade Zorro att vara ute. Snön hade drivit ordentligt och på vissa ställen har vi snövallar på närmare 2 meter!
 
 
Även lördagens planer skrotades.
Egentligen skulle jag varit på Jul på Liseberg med ett härligt tjejgäng...
 
 
Även söndagens "föreningsbesök" ströks då jag ännu inte fått ut bilen. Julkonsert i Falköping på kvällen gav jag upp ganska snart.. Så ja, det blev inte som jag hade tänkt mig. Men det blev bra till slut iaf :)
 
~Titti
Falköpings Ost, julauktion, kallt, snö,

Kommentera

Publiceras ej