~Titti~ Busväder stryker mina planer

1kommentarer

Sicket busväder! Det har blåst som attan så på vissa ställen har vi galet mycket snö! Gillar inte när det snöar på ledden känns som att vara upp på Åreskutan i snöblåst ungefär. Inte ens hunden ville ut, då är det riktigt illa!
 
Vid sådant här väder blåser värmen ut ur huset rätt snabbt också. Men jag ville ju inte ge mig ut. Men när det gick ner till 11 grader gav jag med mig och startade projekt "Elda tills det blir minst 17 grader inne".
 
 
Projektet är nu avslutat och planen är nu att elda i kakelugnen :)
 
Extra tråkigt var att jag missar julauktionen med mina Ladies. Jag som hade köpt en så himla fin julklapp
Ledtråd:
 
 
jag tror den hade lett till flera inköpsrop! Ja ja jag får väl äta upp den själv...
 
~Titti

1 kommentarer

Jennie

06 Dec 2013 20:49

Å en sån julklapp skulle nog ingen tacka nej till. Kramar i massor

Kommentera

Publiceras ej