~Titti~ Höst i luften

0kommentarer

Imorse skjutsade jag Leif till stadshuset. Jag sålde min bil i slutet av juni så ville jag ha bil under dagen hade jag inget annat att göra än att masa mig upp kl. 7... Annars har jag fortfarande semester och försöker ta det lugnt varvat med att få undan småsaker innan jag går tillbaka till jobbet igen.
 
Det ideella engagemanget har dock tagit full fart från och med idag, så jag kommer ändå inte sitta sysslolös under dagarna :) Zorro är glad och nöjd med att ha matte hemma hela dagarna, att bara kunna gå ut och in som han behagar och på det stora hela leva ett sorglöst liv. Lyckligt ovetande om att snart är vardagen åter här!
 
Det har känts som höst idag, det har varit regnrusk och kall och hög luft. Men solnedgångarna påminner fortfarande om sommar:
 

~Titti

Kommentera

Publiceras ej