~Titti~ Biggest Loser

0kommentarer

Jag startade morgonen med att ge mig ut på en joggingrunda med Zorro. Klarblå himmel, frostigt kallt och klar luft, kändes mer som en tidig höstmorgon än en vårmorgon :) Då var det väldigt skönt, nu ikväll protesterar ryggen och det känns inte längre som ett så himla klokt val... Men men det blir väl såhär i början kan jag tänka till dess kroppen vant sig vid högre belastning igen.
 
Klockan åtta satt jag sedan i frisörstolen för att genomföra "Operation bleka-bort-Brun-utan-sol-i-håret", försök nr 3 - denna gång med bättre resultat, jag är återigen blondin, nu utan orange:a skiftningar :)
 
Efter frissan blev det en sväng till "Förening T" för lite avstämning och därefter till jobbet. Ikväll, åtta timmar senare var jag åter på föreningen för styrelsemöte. Väl hemma var jag vrålhungrig och tinade snabbt upp en matläda och bänkade mig framförTV:n. Jag hade totalt missat att en ny säsong av Biggest Loser hade börjat?
 
 
Men nu är det jag som sitter och hejjar på första parkett :)
~Titti
Biggest Loser, förening, jogging,

Kommentera

Publiceras ej