-Leif- LF-stämma och Almedalsplanering

0kommentarer

I eftermiddag så har jag suttit stämmoordförande på Länsförsäkringar Skaraborgs bolagsstämma. En av flera stämmor denna säsongen som jag sköter klubban på. Ett antal återstår under de kommande månaderna. LF stämmorna i Skaraborg växlar mellan fyra orter och brukligt brukar kommunalrådet sitta ordförande där stämman
 hålls.




VD Carl-Henrik Olsson var nöjd med det gångna årets verksamhet, som på nästan alla punkter nådde uppsatta mål, vissa med råge. På ett frukostmöte i morgon bitti inleder jag detaljplaneringen av de aktiviteter som jag för Skövde kommuns räkning ansvarar för eller deltar i under Almedalsveckan i Visby. Det kommer att handla om Försvaret, Hållbar samhällsutveckling, Västra Stambanan. Förutom dessa så har jag även förfrågningar om att delta i paneler i rollen som styrelseordförande för Småföretagarnas A-kassa, SmåA. Det ser ut att bli en minst lika välfylld första julivecka även i år som i fjol :)
/Leif
Almedalsveckan, Carl-Henrik Olsson, Försvaret, Hållbarsamhällsutveckling, Leif Walterum, Länsförsäkringar, SmåA, VD, Visby, Västra Stambanan, bolagsstämma, ordförande, skaraborg, styrelseordförande Småföretagarnas A-kassa,

Kommentera

Publiceras ej