-Leif- Att våga bjuda på sig själv 1 april

0kommentarer

I förra veckan så kontaktades jag av Skövde Nyheter om jag kunde tänka mig att skämta med läsarna 1 april. Det har blivit något av en tradition att jag har gjort det i lokal/regional media de flesta åren sen jag blev kommunalråd 2006. 
Årets tema var tranor med tanke på den analkande transäsongen och hur Skövde kommun tänker sig att utveckla Boulognersjön och parken. Jag kan lova er att både jag och reportern hade roligt när hon gjorde reportagaet hemma i trädgården på skärtorsdagen.
 
Döm själv, vad du tycker om aprilskämtet genom att klicka på länken här.
 
Att bjuda på sig själv som politiker tycker jag är viktigt och på första april kan man absolut lyxa till det med att inte behöva vara seriös i allt :)
 
/Leif
   
Aprilskämt, Boulognerparken, Boulognersjön, Tranor, skövde nyheter,

Kommentera

Publiceras ej