~Titti~ My Bucket list!

2kommentarer

På grund av en grej som hände idag har jag äntligen tagit tag i min "Bucket List"! Vet du vad uttrycket betyder? Det är en lista på alla saker du vill göra innan "you kick the bucket". För min del översätter jag det till "100 saker jag vill göra i mitt liv"




Idag har jag äntligen tagit tag i det och börjat skriva på min lista! Lättare sagt än gjort! Jag har kommmit fram till 22 punkter, det här kräver ordentlig eftertanke, men jag kommer komma till 100! Klassikern "Åka luftballong" har jag iaf redan gjort :)

På rosa moln!

Framför allt att jag funnit och gift mig med mitt livs kärlek och det finns inget annat som gör mig lika varm om hjärtat att tänka på ♥

~Titti

2 kommentarer

Malin

29 Mar 2012 20:58

Vilken bra idé! Det ska jag också göra!!

Anonym

29 Mar 2012 23:15

Ska börja skriva på en sån ja me! /M-L

Kommentera

Publiceras ej