~Titti~ Alla inlägg från min Almedalsvecka 2012

0kommentarer

Här hittar ni alla inlägg (med alla bilder) från min Almedalsvecka 2012
 
Klicka på länken för att komma till det aktuella inlägget
(de små bilderna blir större om du klickar på dem)
 
 Vi åkte till ön på söndag
 
 Måndag inledde jag med att bl.a. titta på utställningen Dödsorsak: Kvinna
 
 Efter lunch höll jag mig på den Försvarspolitiska arenan ;)
 
 Tisdag inleddes med ett hudnära seminarium ...
 
 ... och fortsatte  bland annat med att jag såg reklamfilm!
 
 
 Onsdag badade jag i havet, 14 grader brrr...
 
 Torsdag var jag på tre intressanta seminarium, med miljö på kvällen
 
 
 Fredag tog jag en liten utflykt till ett café och njöt vid havet
 
 
 
 Lördag var jag på filmvisningar och så köpte jag hem lite Gotlandste
 
 Vi åkte genom ett översvämmat Småland på söndagen
                                    och fann en sjö därhemma!
 
Det var Alemdalsveckan 2012 för min del det :)
~Titti

Kommentera

Publiceras ej