~Titti~ Titti´s bästa 2011

0kommentarer

Liksom förra året tänkte jag köra en "Tittis bästa" :)

Januari
Inleddes med krängel med ryggen och lite väl många baciller, med andra ord ingefär som detta året.. jag började arbeta i en ny kommun och fick lära känna massa nya härliga människor! Nu bestämde vi oss för att köpa en valp till sommaren och vi började leta efter vår uppfödare




Februari
Åkte jag och hälsade på fina vännerna i Norr och sedan åkte jag & Leif till Icehotel i Jukkasjärvi
där vi även gjorde en övernattning - en helt otrolig upplevelse och det blev
många inlägg från ishotellet :)




Mars
Hade vi nöjet att hälsa en ny liten kille välkommen till släkten (extra kul att han nästan ett år efter sitt dop ska bli storebror!) och vi åkte till Stockholm för att närvara på Kians dop




April
Var vi på vår bröllopsresa i Mexico - för all tid kommer jag minnas denna underbara resa ♥





Maj
Var jag på Jennies möhippa i Piteå - good times! ;)

All the single ladies!!


Juni
Då ägde den årliga Reunion med vännerna från Norr & Söder rum, denna gång i Malmö...



...jag cyklade Halvvättern...



...åkte till uppfödaren och valde ut vår lille valp

En glad Titti

...& mera ändå! :)


Juli
Åkte vi till Gotland för Almedalsveckan och då passade vi på att besöka Lummelundagrottorna



Sen åkte vi direkt från Gotland upp till Norrland för bröllop i Piteå



Därefter hade vi lite semester i Norrlandet för att på vägen hem hämta vår lille Zorro



Väl hemma var det mååånga som ville hälsa på valpen, bland annat mina systerdöttrar :)




Augusti
Fick vi vara med på Marias dop, som inte var som alla andra dop jag har varit på ;)



Denna månaden/sommaren hade vi också extra många som kom på besök,
bland annat våra Skåningar som kom upp för att fiska kräftor med oss
och då passade vi även på med en glasslunch i Hjo




September
Sprang jag Tjejmilen med Ulrika :)




Oktober
Firade jag & Leif 1-årig bröllopsdag med att bo på Sveriges primitivaste vandrarhem :D

Med utsikt över Skärsjön

Jag gick också Ljusvandringen i Alingsås

Lights in Alingsås


November
Präglades av mitt ryggskott så det var ingen höjdarmånad :(




December
Firade vi jul i kap Verde och det var underbart!!

Solnedgång Kap Verde

(Jag har inte hunnit göra något inlägg från vår resa, det kommer till helgen)


Tänk vad fort tiden går? Och vad mycket man kan hinna med på ett år!
Jag kan ärligt säga att jag ser fram emot 2012 :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej