~Titti~ Spa

0kommentarer

Vi gav varandra spabehandlingar i julklapp och det var helt fantastiskt :)

Själva spaanläggningen låg en liten bit bort från hotelldelen



Det fanns en mängd behandligar att välja mellan, och som vanligt är det svårt att prioiritera när man vill göra alla! ;) Till slut valde jag i alla fall en helkroppsmassage på 80 min med en kombination av flera olika behandlingar, såsom "Swedish soft massage", deep tissue och Lomi Lomi - den var helt underbar! Sedan provade jag för första gången en "Hot stone massage" den var inte alls som jag tänkt mig men mycket mycket bättre! Nästa gång vill jag göra en ordentlig pedikyr och avsluta med en french manicure...

De hade även beautysaloon och det var många som flätade håret i alla möjliga olika formationer. Där blir jag dock lite praktiskt och tänker att oj vad jag skulle bränna mig i hårbotten om jag hade typ 110 benor på huvudet??! :o

         

Inne på spa:t kunde vi använda gymmet och njuta av hammansten, bastu med mera



Några dagar låg vi och solade här och badade jazzuci, det var ett sådant härligt lugn över hela platsen, så tyst att det enda man hörde var vinden...
(och en & annan bubbla från jaccuzin ;) )



Utsikten från spat:



Ett ord: rofyllt :)

~Titti

Kommentera

Publiceras ej