~Titti~ Bra start på advent

0kommentarer

Bråda decemberdagar är det som gäller för mig och Leif nu, men på lite olika sätt! Igår morse ringde klockan strax efter fyra, för att jag skulle kunna ordna med lite extra glöggmys tidigt på morgonen - för så tycker jag man ska inleda adventstiden varje år!
 
 
Gårdagen svischade iväg (vissa dagar är ju så), tillbaka i Skövde hade jag styrelsemöte med "Förening T" på kvällen, väl hemma var det bara att ta tag i eldningen för vid den tiden var det bara 14 grader inne... Kvällen avslutade jag med sent X-jobb och strax innan jag var klar med det kom Leif äntligen hem!
 
Om jag har mycket att göra är det inte i närheten av vad Leif har - ser fram emot att få rå om honom till jul, till dess får jag uppskatta de korta stunderna vi pusslar ihop :)
 
Hoppas på fortsatt trevlig advent till er alla!
~Titti
Glögg, advent, adventstid, styrelsemöte, walterum,

Kommentera

Publiceras ej