~Titti~ Oväntat besök

0kommentarer

I min ambition att visa semesterbilderna har jag helt glömt bort att berätta när vi vi fick oväntat besök en kväll för ett par veckor sedan: jag och Leif hade bestämt oss för att äta skaldjur, så vi köpte massa olika gott och dukade i trädgården - upplagt för en lugn och skön sommarkväll!
 
 
 
I fjärran såg vi en varmluftsballong...
 
 
Den kom dock närmare...
 
 
...och närmare
 
 
Ett tag såg det ut som om den skulle landa bakom ladugården och det trodde nog följet också (alla anhöriga som följer efter med bil, eftersom man inte i förväg kan veta var ballongen landar, så följet följer efter och skjutsar tillbaka efter landningen), för helt plötsligt körde 10-15 bilar (sakta!) förbi oss i trädgården. Inte riktigt den mysiga kvällen som jag tänkt mig :s
 
 
Fast Zorro skällde ut dem allihopa!! ;)
 
Men hade de landat så hade vi tagit emot dem
som våra ballongalias Greven och Grevinnan av Varola
 
 
 
 
~Titti
 
ballongfärd, bröllopspresent, luftballong, oväntat besök, skaldjur,

Kommentera

Publiceras ej