-Leif- Så blev denna dagen!

0kommentarer

Så har man återigen blivit lite äldre, åtminstone på pappret. Om det innebär att man blivit klokare överlåter jag till andra att i såfall avgöra. Morgonen inleddes med att jag blev uppvaktad tidigt av kära frun, fast klockan just bara hunnit passera 05.00, en annan som uppvaktar alla morrnar är Zorro vår Dobermann så även idag.
En tidig morgontur till Tibro föjdes av genomgång med snickaren innan det bar av in till stadshuset och första mötet klockan 08.00. Det följdes av fotning inför en tidningsintervju, ett antal telefonsamtal och mail innan tåget gick till Stockholm strax innan 12. Det följdes av en tidningsintervju om offentlig upphandling innan jag senare under eftermiddagen och kvällen har haft möten med företagarorganisationer i Stockholm.
I morgon bitti har jag ett morgonmöte på Småföretagarnas Arbetslöshetskassa innan jag åker tillbaka till Skövde med 10.10 tåget.
Under hela dagen har jag som vanligt mötts av idel glada människor, när jag ser tillbaka på dagen så konstaterar jag att jag har tur som runt om mig har fullt med duktiga och trevliga människor. Tack för alla uppvaktningar idag :)
 
/Leif
 

Kommentera

Publiceras ej