~Titti~ Bilder från Bokenäs

2kommentarer

Jaja bättre sent än aldrig kommer nu de första bilderna från Bokenäs!

Under helgen som gick hade jag styrelse- och planeringsmöte på Bokenäs med "Föreningen".
Det blev mycket gjort denna helg kan jag lova och nu har vi planerat ända fram till maj 2013!!

Bokenäs ligger i Bohuslän, vackert vid havet.

Bokenäs Hav Spa Möten

Känslan på byggnaderna och omgivningarna var faktiskt lite i "Dirty Danicing"



(eller så är jag helt insnöad i den filmen och förknippar så mycket jag kan till den? ;) )!



Underbara vyer att somna och vakna till!



Maten var mycket god och vackert upplagt på faten.
Förrätten:

Förrätt

(det i övre vänstra hörnet som ser ut som ett vändstekt ägg
är faktiskt tunt tunt skuren torskfile ovanpå löjbitsrom!)

Varmrätt:



Var så mätt att jag avstod desserten :)

Sov gott i min stuga med fantastisk utsikt över havet!



Fler bilder kommer inom kort..

Nu önskar jag Er Alla en mysig fredag och en härlig helg!
~Titti

2 kommentarer

Jennie

20 Apr 2012 22:16

Det var verkligen Dirty Dancing-känsla på husen, så läckert! Trevlig helg. Kram

Inkan o Ligan

21 Apr 2012 20:47

Vilka härliga bilder.

Trevlig helg !

Tazz&Kram

Kommentera

Publiceras ej